söndag

21:51

söndag. Jag vet inte sist jag kände mig så här tom. De senaste dagarna har varit intensiva, men kanske ännu tommare än idag. Medan helgalkoholisterna drar sig till mig som magneter och jag mest försöker fly från alla, helst precis alla, så glömmer jag vad det är som egentligen händer. Den här söndagen är egentligen precis som vilken söndag som helst, om en bortser från att jag knullade med någon på internatet och han nu springer efter mig som en hundvalp, trots att det var han som uttryckte sig så väl om att han inte ville ha ett förhållande, trots att det var han som visade sig så jävla ointresserad. Såklart är jag inte heller intresserad. Nej. Jag orkar inte. Fick en liten känsla av att det kanske vara annorlunda när han pratade om hur mycket att tycker om att mysa och så. Fast såklart så var det inte sant, såklart så var det bara prat för att få in sin pez i min pezbehållare.

Såklart bryr jag mig inte egentligen, men jag bryr mig om att jag är så himla naiv jämt. Nåväl. Jag bryr mig inte, såklart. Men jag bryr mig om att sluta bry mig.

Eller kanske ljuger jag, jag vet inte. Jag önskar att det var okej för mig att lita på något vackert, alltså INTE MED HONOM utan bara överlag. Längtar hela tiden efter något som får mitt hjärta att slå så jävla hårt att det känns som om hjärtat hoppar ur bröstet.

You Might Also Like

0 fotsteg

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images