little miss pipedream

12:15

Skriver radiomanus om acceptans i samhället. Inte just i detta nu eftersom jag skriver denna text, men, ja. En känner sig ganska klok & intelligent när en fastnar efter en liknelse till 1700-talets sexuella revolution, eller inte. Försöker ta mig vidare men med tanke på att jag under de två senaste året endast pluggat seriöst kanske två, tre gånger (& ändå klarat mig ganska bra, ja, förutom sista halvåret vill säga) så är det segt & trögflytande att ta sig vidare & försöka hålla samma höga standard - fastän jag igår nämnde att det var låg kvalitet på min halvdant gjorda läxa men efter att ha sovit på saken & funderat lite så har jag.. Inte kommit fram till så mycket alls. Egentligen. Men det är okej, kanske inte fullt så krystat som jag trodde. Trögflytande seg sirap, men inte låg kvalitet.
(SKA SLUTA SKYLLA IFRÅN MIG, JA. -Sparkspark-)

Ska om ungefär två timmar sätta mig på en buss upp mot en väns skola & få mitt hår nerkladdat med gelé &;


Spännande. Är 20-talslooken något att satsa på i framtiden, måhända? Troligen icke, men en förvandling är på ingång. Hårmässigt. Kanske annars också? Vi får se, vi får se.

You Might Also Like

0 fotsteg

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images