SAILOR

15:30

konstnär: okänd
En natt som började som något tråkigt, jobbigt, nästan sådär stirrandesiniväggenibristpåannat som inte fortsatte under samma tema - fann alkoholhaltiga drycker i ett kylskåp att förtära & det gjorde jag & genast blev världen lite mer färggrann & mitt humör blev fnissigt. Ibland krävs det så lite. Jag var fnissig & social men inte helt olikt mig så var jag redo att ge upp något men ack. Idioten hann före. & inte kan man ge upp då. Blev kallad horslyna och smutsig & jag tror inte att någon förstår den stolthet det frammanade i mitt lilla huvud. Likt en hora med en pundarkärlek på en smutsig toalett någonstans avsides, så kan man visst vara stolt över sitt (outtalade) yrke. Ack. Somnade inte förrän 06'37.

konstnär: okänd.


You Might Also Like

0 fotsteg

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images